FAQs

Verzenden & Bezorgen

Hier vind je alle verzend en bozorg informatie

Wie bezorgd mijn bestelling?

Onze pakketten worden door PostNL thuisbezorgd of afgeleverd op een door jou opgegeven adres.

Wanneer ontvang ik mijn bestelling?

PostNL biedt je bestelling, indien alle producten voorradig zijn, de volgende dag op het door jou opgegeven afleveradres aan. De levering kan op werkdagen en op zaterdag tussen 08:30 en 21:00 plaatsvinden. Zodra wij het pakket hebben ingepakt ontvang je van ZooChef een e-mail met een Track and Trace link met daar in een tijdsindicatie van de levering. Zo hoef je niet onnodig te wachten.

Wanneer heb ik gratis verzending?

Bij een bestelling boven de €39 verzenden wij gratis in Nederland, Belgie en Duitsland.

Wat als ik niet thuis ben?

Dan wordt het pakket standaard afgeleverd bij je directe buren. Lukt dit ook niet? Dan wordt het pakket afgegeven bij een PostNL-locatie in de buurt. PostNL laat dit digitaal per mail of in de PostNL app weten waar jij je pakket op kunt halen. Het is belangrijk om het pakket binnen één week op te halen bij de PostNL-locatie, anders wordt deze teruggestuurd naar ZooChef.

Ik heb een fout gemaakt in het bezorgadres, wat nu?

Als je met ons contact opneemt, voordat het pakket verzonden, is passen wij het voor je aan. Is het pakket al verzonden dan komt het waarschijnlijk retour afzender. Neem contact met ons op voor verdere informatie.

Wat moet ik doen als ik mijn pakketje niet heb ontvangen?
  • De Track & Trace code van het pakket
    Je vindt deze in “Mijn account” of in je verzendbevestiging. Controleer via deze link of de tijdvakindicatie van de bezorging is verschoven.
  • Het bezorgadres
    Klopt het bezorgadres dat je hebt ingevuld? Controleer ook je postcode.
  • Niet thuis geweest tijdens de bezorging.
    Heb je een ‘niet thuis’-bericht ontvangen in de mail of PostNL app? Dan is het pakket bij de buren bezorgd of de bezorger heeft het pakket bij een PostNL-locatie in de buurt bezorgd.

Weet je nog niet waar je pakketje blijft?
Het kan zijn dat de bezorger geen bericht heeft achtergelaten maar wel bij de buren heeft afgegeven. Graag even bij de buren vragen of zij het mogelijk hebben ontvangen.

Is het pakket niet terecht, neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. Dan vinden we samen een oplossing.

Ik heb geen Track & Trace code ontvangen?

Dit kan gebeuren, check voor de zekerheid de map ongewenst of spam in jouw mailbox. Staat het mailtje hier ook niet in dan klopt jouw email adres waarschijnlijk niet. Mail naar info@zoochef.nl en wij mailen alsnog jouw track & trace code.

Waarom geeft mijn Track & Trace geen verzendtraject weer?

Zodra je de Track & Trace code hebt ontvangen is het onderweg naar het opgegeven bezorgadres. In de avond wordt het verzendtraject vaak pas inzichtelijk.

Wat moet ik doen als ik een deel van mijn bestelling niet heb ontvangen?

Wacht nog even af.  Is het totaal gewicht van je bestelling zwaarder dan 28 kg kan het zijn dat je bestelling in meerdere pakketjes geleverd word. Mogelijk is er 1 vertraagd. 

Bestelling

Hier vind je alle informatie over bestellingen

Hoe plaats ik mijn bestelling?

Stap 1: winkelwagen
Door op “voeg toe aan winkelwagen” te klikken wordt het door je geselecteerde product in je persoonlijke winkelwagentje geplaatst. Je hebt vervolgens de keuze om meerdere items van dit product te bestellen, verder te winkelen of de volgende stap te nemen.


Stap 2: aanmelden
Om in onze webwinkel producten te kunnen bestellen is het noodzakelijk om je adresgegevens in te vullen.


Stap 3: adresgegevens
Voor een correcte aflevering dien je naast je factuuradres ook een afleveradres opgeven. Standaard gaan wij ervan uit dat dit hetzelfde adres is als het factuuradres. Indien afwijkend kun je deze wijzigen door het aanvinkvakje te deselecteren.


Stap 4: afhandeling
Maak hier je keuze tussen bezorgen thuis of bij een PostNL afhaalpunt.

 

Stap 5: betaalmethoden
De laatste stap is de betaling van de bestelling. Bij VoerOnline heb je de keuze uit verschillend betaalmethodes, Zoals iDeal, AfterPay, Bankcontact/mister Cash, KBC/CBC, Creditcard en overboeking.


Stap 6: overzicht
Je treft een overzicht aan van de door je bestelde producten, factuuradres en afleveradres. Indien je akkoord bent met de getoonde informatie klikt je op “verder”.


Stap 7: betaling
De betaling van je producten wordt verzorgd in samenwerking met je bank of creditcardmaatschappij.

 

Mocht je problemen ondervinden bij het plaatsen van een bestelling, neem dan contact op met onze klantenservice.

De gegevens die je tijdens het bestelproces invult, worden via een beveiligde verbinding naar ons verstuurd (te herkennen aan het slotje en https in de adresbalk van uw browser). 

Hoe wijzig ik mijn bestelling?

Je bestelling wijzigen kan alleen als je nog geen verzendbevestiging hebt gekregen. Neem contact op met onze klantenservice om de aanpassing te kunnen laten maken.

Kan ik mijn bestelde product ruilen?

Vanzelfsprekend kan het voorkomen dat het bestelde product niet naar wens is en dat je het wil ruilen. Dit is natuurlijk geen probleem. De snelste manier om dit te realiseren is een nieuwe bestelling plaatsen met het juiste product, zodat deze direct verwerkt kan worden en snel bij je in huis is. Het geretourneerde product stuur je dan terug en deze verwerken we zoals beschreven onder ‘Retourneren’. We doen hiervoor een terugbetaling.

Waar kan ik mijn factuur inzien?

Wanneer je bij ons een bestelling hebt geplaatst ontvang je een aparte e-mail met de factuur. Mocht je deze niet hebben ontvangen neem dan contact op met onze klantenservice en geef je ordernummer door. Je ontvangt dan een e-mail met de gewenste factuur.

Hoe kan ik mij bestelling annuleren

Je kunt je order annuleren zolang deze nog niet naar je verzonden is. Als je je order wilt annuleren kan je contact opnemen met onze klantenservice. Bij annulering van je order wordt het door jouw reeds betaalde bedrag automatisch teruggestort en vervallen eventuele reserveringen.

Is de order reeds verzonden dan kun je de producten retourneren door het eerst aan te melden via Mijn bestellingen. Bekijk hier je order en klik op artikelen retourneren.

Wat is de retourtermijn?

Niet tevreden met jouw bestelling? Geen probleem, je kunt jouw bestelling binnen 14 dagen na ontvangst gewoon Annuleren, dan heb je nog eens 14 dagen de tijd om je producten retour te sturen.

Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?
  1. Meld een retour eenvoudig aan via ons retourportaal.
  2. Wij beoordelen je aanvraag vervolgens binnen 1 werkdag.
  3. zorg ervoor dat je de factuur of pakbon die je hebt ontvangen in de mail met daarop je gegevens mee stuurt met de retour. Alleen dan is het voor ons mogelijk je retour te verwerken.
  4. Je kunt je pakketje retourneren via elke gewenste PostNL punt
Krijg ik het volledige aankoopbedrag terug?

Bijna altijd wel. Maar het is logischerwijs wel afhankelijk van de staat van je product. Om het volledige aankoopbedrag terug te krijgen is het belangrijk om je product in de originele staat en onbeschadigd terug te sturen. Zo kunnen we iemand anders nog blij maken met een nieuw product. Anders bepalen we aan de hand van de staat van je product wat de waardevermindering isDus bekijk het product gerust zoals je in de winkel zou doen.

Wat als mijn product beschadigd is geleverd?

Wat vervelend dat jouw bestelling niet in goede staat is aangekomen. Graag ontvangen wij een foto(s) en /of video via de e-mail zodat wij mee kunnen kijken en een oplossing kunnen bieden.

Hoe kan ik mij klantgegevens wijzigen?

Via “Inloggen, rechtsboven in het menu, kun je de accountgegevens wijzigingen.

Kunt u niet vinden wat u zoekt?

Stuur ons een e-mail om ons te vertellen wat er aan de hand is en iemand van ons klantenserviceteam zal zo snel mogelijk contact met je opnemen. Vermeld zeker je bestelnummer (als je dat hebt).

Stuur een e-mail naar info@zoochef.nl